स्वार्थमा टिकेको सम्बन्धको पोल खोल्दै नाटक ‘दाय–कन्तुर

स्वार्थमा टिकेको सम्बन्धको पोल खोल्दै नाटक ‘दाय–कन्तुर

नेपाली रङ्गमञ्चमा एकदमै कम चिनिए पनि भारतीय रङ्गमञ्चमा आफ्नो छुट्टै पहिचान बनाउन सफल नाम हो दया प्रकाश सिन्हा । सामाजिक कुरिती, विसङ्गतिहरुलाई ह्युमर र कमेडी भेषमा प्रहार गर्नु उनको विशेषता हो । सरकारी सेवामा रहेर पनि भारतीय रङ्गमञ्चमा अतुलनिय योगदान दिएका तिनै दया प्रकाश सिन्हाले लेखेको नाटक अहिले विराटनगरस्थित आरोहण–गुरुकुलमा मञ्चन भइरहेको छ ।

उनको लोकप्रिय नाटक अपने अपने दाँव अहिलेको समयअनुरुप नेपालीमा भावानुवाद गरेर दाय–कन्तुर सुशीला कोइराला नाटकघरमा कात्तिक २१ देखि मञ्चन भइरहेको छ । वर्तमान समयमा स्वार्थ र लोभले सम्बन्धहरुमा हुने खटपट तथा दुरीलाई परिस्थितीजन्य हाँस्य रसको माध्यमबाट पेश गरिएको नाटकले दर्शकहरुलाई झण्डै डेढ घण्टाभर बाँधेर राख्छ । एउटा मध्यमवर्गिय परिवारको कथाबाट सुरु हुने नाटकमा पतिको मृत्युपछि परको नाता लाग्ने भतिजोको घरमा बस्न आएकी हजुरआमाले आफ्नो जिउँनी (ढुकुटी) लिएर आएको र त्यो ढुकुटी हत्याउन भतिजो, बुहारी, नाति, नातिनी, नातिनी ज्वाँईले गरेका अनेकौं जालझेलहरु नाटकका विषयवस्तु हुन् ।

कथाको सुरुमै सत्ताच्युत भएकी पात्र हजुरआमालाई प्रस्तुत गरिन्छ । पूर्व–सामन्त परिवारको प्रतिनिधीको रुपमा रहेकी पात्र हजुरआमाले सम्पत्ति (ढुकुटी) को भ्रम छरेर पुरै परिवारलाई आफ्नो अनुकुल चलाउन खोजेकी छिन् । सौखिनता तथा दमनको खोल ओढ्ने सामन्ती भएपनि उक्त पात्रसँग भएको सम्पत्तिको लागि हाम्रो समाजले दिने सहानुभूति र प्रेमसँगको अन्तरद्वन्द्वले परिवारको सम्बन्धहरु धमिल्याउदै लगेको छ । कुटनीति परिवार, समाज विकृत हुँदै जाने क्रमबद्ध सिलसिलामा स्वार्थ र लोभले समाज कसरी विकृत हुँदै जान्छ र हामीलाई कसरी त्यसको भागिदार बनाइन्छ भनेर नाटकले सोच्न बाध्य बनाउँछ ।

श्रीमान, श्रीमती, अबोध बालकको भुमिकामा रहेको छोरा, बिहे भएर गएकी छोरी तथा उनको श्रीमानसँगै अरु एउटा स्वार्थको घेरामा पसेपछि हुने रोचक घटनाक्रमहरुले दर्शकहरुलाई हँसाइराख्दछ । हसाउँदा हसाउँदै सम्पत्तिका लागि हाम्रो समाजमा विद्यमान अंशवण्डा झमेलामाथि नाटकले नमिठो प्रहार गरेको छ । अझ डाक्टरको प्रवेश भएपछि, सम्बन्धहरुमा बाहिरी तत्वले पार्ने खैलाबैला प्रष्ट हुन्छ । खालि बाकस भित्रको थोत्रो जुत्ता निस्कँदा हाम्रा समाजका ति पात्रहरु, जसले अरुको सम्पत्ति कब्जा गर्न खोज्छन्, झलझली याद आउँछन् । पावर, पैसाको लागि सम्बन्धहरुलाई बढवा दिने हाम्रो समाजका पात्रहरु, परिवर्तनका नाममा स्थापित हामीहरु सामाजिक रुपमा कति लज्जास्पद अवस्थामा छौं र ति स्वार्थले हाम्रो परिवारलाई कसरी विकृत बनाएको छ नाटकमा देखिन्छ ।

नाटकको प्राविधिक पक्षमा केहि कमजोरी छन् तर विषयवस्तु र कलाकारको प्रस्तुतिले मन जित्छ । सँगै गुरुकुलले, कोरोना महामारीले थलिएको रंगमञ्च चलायमान गराउने प्रयास गरेको छ । काठमाडांै केन्द्रीत नेपालको रंगमञ्चलाई फराकिलो स्वरुप दिँदै दाय–कन्तुर मञ्चन गरेको छ ।

यो खबर पढेर तपाईलाई कस्तो महसुस भयो ?

Loading spinner

तपाईको प्रतिक्रिया लेख्नुहोस्